Persbericht Regionale Liga I, Ronde 1

Gepubliceerd op 30 juni 2024 om 19:20

Regionale Liga I: Eerste Ronde Succesvol Afgesloten bij Judo Vereniging Zempo in Oude Pekela

Oude Pekela, 1 juli 2024 – Afgelopen weekend vond de eerste ronde van de Regionale Liga I plaats bij Judo Vereniging Zempo in Oude Pekela. De competitie bestond uit vijf teams die elk vier keer de tatami betraden voor spannende en intensieve judowedstrijden.

De deelnemende teams waren:
- TalentBase RTI Heerenveen
- Judo Academy Noord Nederland (Harkstede/Leek)
- Bijsterbosch/Haagsma (Heerde/Hengelo)
- Judo 53 Graden Noord (Veendam)
- St. Judo Sport Oost (Enschede)

De wedstrijden werden gekenmerkt door een hoge mate van sportiviteit en doorzettingsvermogen van alle teams. TalentBase RTI Heerenveen nam een sterke start en behaalde een ongeslagen reeks, wat hen op de eerste plaats zette met 10 punten. Bijsterbosch Haagsma volgt hen op de voet met eveneens 10 punten (1 gewonnen ontmoeting minder, maar met een iets hogere score in hun tegenstanders. Judo 53 Graden Noord eindigde in het middenveld met een gelijk aantal punten voor en tegen. St. Judo Sport Oost en Judo Academy Noord-Nederland zullen zich in de volgende ronde willen herpakken na een uitdagende eerste ronde.

Deze succesvolle start van de Regionale Liga I benadrukt de groei en populariteit van judo in de regio. De volgende ronde belooft wederom spannende en dynamische wedstrijden, waarbij de teams strijden om de top van het klassement.

Judo Vereniging Zempo bedankt alle deelnemers, scheidsrechters en vrijwilligers voor hun inzet en hoopt iedereen bij een volgende ronde weer te mogen verwelkomen.